Jee! Koeviikko vihdoinki ohi! Ja saatii jopa jo jotain kokeita takas. Yhteiskuntaopista tuli 4, inhoon sitä opettajaa eikä kiinnosta. Pakko uusii se. Mantsasta sain 6+, matikasta 8+ ja samoin kemiasta ja sit uskonnosta sain 9½ =) Kyl tää lukio alkaa sittenki vihdoin sujuu ^^

Ja tänää oli muutenki ihan loistava päivä jotenki. Ku tultiin ulos hissan luokasta, Iiro ja sen kaverit istu siin ulkopuolella. Ajattelin mielessäni et en ees kato sinne suuntaan. Mut sit se sano moi ja mun oli pakko sanoo sille takas. Sit se sano: "hei sori ku en vastannu enää sun viesteihin, late pölli mun kännykän :\" olin vaa sillee et okei.. Kaikki jotka oli siin ympäril katto et mitä vittua oikeesti :DD Sit se viel jatko sitä juttelemista ja kyseli et mitä tein sit viel viime viikonloppuna ja jotaa =))

Vituttaa et oon tämmönen. Et annan näin helposti anteeks. Aina ku joku kohtelee mua jotenki paskasti, unohan sen heti kun se tekee jotain pikkasen kivaa. Pakko opetella pois tost tavasta..

Jonas Brothers - Lovebug