Okeeei, nukahdan ehkä just tähän näppäimistölle :DD Oli vaa pakko päästä kirjottaa =) Oli iiiiiiihana ilta <3 Mä ja yks mun kaveri Henna vuokrattii yks sauna ja oltii bilettämäs siel tänää :p Meil piti alun perin tulla sinne jotaa 12 tyyppii, mut mitä siel laskeskelin et meit oli ehkä lähemmäs 35 :DD

Iirokin oli siellä <3 Sillon ku muut meni saunaan menin juttelee sille. Kysyin silt et onks se vihanen mulle jostaa, mut se sano et ei, sil on vaa ollu vähä huono viikko ja se on ollu siks ihan angst :\ Se luuli ekaks et mulla on synttärit ku biletettii siel :DD Tanja kuuli et me puhuttii jotain synttäreistä ja se kävi huutaa täysii et Iirol on synttärit ja kaikki tuli vaa onnittelee sitä :DDDD En ite kyl uskaltanu käydä siel saunassa ku kaikki pojat meni vaa ihan alasti siel =D

Ku me alettii lopussa siivoilee siel, norkoilin Iiron kaa siin oven raossa ja se sano et sen pitää nyt mennä =( Minna tuli onneks repii sen takas sisään :DD Se halas mua ja sanoin etten oo kyl vihanen sille ja sit se suuteli mua!! <33 Harmi vaa et just sillon Henna tunki siihen selittää jotain.. Vitun urpo pilas täydellisen hetken :/

Kello oli sillon vast vähä vail 12 eikä jaksettu lähtä himaan, päätettii lähtä grillille. En osaa kuvailla kuinka ilonen olin ku näin Iiron viel siin mökin ulkopuolella =) Juoksin tietyst heti kysyy et lähteeks se mukaan. Se sano et joo, mut se tule vast sit peräs. Sen täyty kuulemma hoitaa pari juttuu eka. Siin sen vieres seiso pari semmost tosi isoo jätkää, joita en tuntenu. Iiro sano et mun olis nyt vaa parempi mennä edeltä ja et se ei haluu sotkee mua siihen. Ei olis pitäny jättää sitä yksin sinne :/ Koska kun se lopulta tuli sinne grillille, sil oli kulma auki ja takki ihan mutanen. Kysyin et mitä sille oli käyny, se väitti et se oli vaa kaatunu. Mut aika mahotonta kaatuu sillee et kulma aukee, mut takki likaantuu vaan takaapäin. Putsailin siinä sit sitä sen haavaa enkä viittiny udella enempää, omatpahan on asiansa..