Oon ehkä pari viikkoo kipee, tulin äsken himaan ja oon ihan märkä. Oltiin suunnistamassa liikkatunneilla. Alussa mä ja Jenni oltiin pareja. Heti ekan rastin kohalla meille tuli riitaa et missä sen kuuluu olla. Olin kuitenki oikeessa ja jäin poikien kaa juttelee siin jotain. Jenni huus ja käski mun tulla, koska kaikki muutki meni sinne johonki toiseen suuntaan. Mun mielest suunnistuksessa pitää seurata sitä karttaa eikä sitä minne muut menee!

Kuitenki, Jenni lähti menee niitten muitten kaa eikä voinu odottaa mua. Juoksin yhen mäen ylös, mut enää saanu niitä kiinni. Ajattelin että vittu kyllä mä yksinki ne rastit löydän. Muuten varmaa olis menny ihan hyvin, mut alko sataa. Oli siis tosi kiva olla siel yksin, ilman takkia, keskellä mettää ja sateessa. Onneks oli kartta mukana ja pidin sitä pään päällää :DD Satutin mun nilkan ku loikin siel niit kivii pitkin, mut en onneks pahasti. Siihen tuli vaa jotain haavoja.

Loppujen lopuks löysin kuitenki kaikki rastit. Enkä ollu ees vika! Liikkamaikka ekaks nauro ku tulin ja sano et hyvä et siitä kartasta on jotain hyötyä :DD Se kehu mua tosi paljon ja kyseli vähän et mitkä oli nyt tunnelmat ja sillee ^^ En oo kyl puhu Jennille mitää sen jälkee. Vitun idiootti, kostan tän viel.

np. Chris Daughtry - Over You